Zpět do obchodu
 
 

Reklamace

Jestliže se stane, že zboží budete reklamovat, vynasnažíme se, aby všechno proběhlo rychle a bez problémů.

  • Reklamaci můžete uplatnit osobně v naší prodejně elektro KOVOSLUŽBA Praha v Praze 7, Dělnická 53.
  • Poslat můžete reklamované zboží na stejnou adresu:

KOVOSLUŽBA Praha

Dělnická 53

170 00 Praha 7 - Holešovice

  • Jestliže potřebujete reklamovat velký domácí spotřebič (ledničku, pračku, sporák a podobně), je nejlepší předem zavolat nebo napsat na náš servisní dispečink. (Telefonovat lze na naši asistenční linku 224 224 777, e-mailová adresa je servis@kovosluzba-praha.cz.) Domluvíme s vámi návštěvu našeho technika, který závadu posoudí na místě a navrhne další postup, nebo spotřebič rovnou opraví. Případně odkážeme na servisní středisko pro danou značku. U jednodušších problémů někdy k vyřešení stačí telefonická konzultace.
  • O průběhu reklamace se můžete informovat na telefonním čísle 283 101 831 nebo e-mailem reklamace@kovacek.cz.

 

OSOBNÍ REKLAMACE V PRODEJNĚ ELEKTRO

  • Při osobní reklamaci v naší prodejně elektro s sebou vedle reklamovaného spotřebiče prosím nezapomeňte přinést nákupní doklad (fakturu, paragon, případně vyplněný a orazítkovaný záruční list).
  • Náš pracovník s vámi vyplní reklamační protokol.
  • Závady domácích spotřebičů obvykle vyžadují posouzení odborným servisem, kam porouchaný spotřebič předáme.

 

REKLAMACE ZASLANÁ POŠTOU

  • K reklamovanému spotřebiči by měla být přiložena kopie nákupního dokladu (faktury, paragonu, vyplněného záručního listu).
  • U reklamovaného domácího spotřebiče by měl být také dopis, ve kterém popíšete závadu (stačí velmi stručně) a uvedete vaše kontaktní údaje (poštovní adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu).

 

NA CO MÁTE PRÁVO V SOUVISLOSTI S REKLAMACÍ

  • Podle zákona máte nárok na dvouletou záruční lhůtu.
  • Reklamace má být vyřízena do třiceti dnů. Když není, máte nárok na to, aby se dál postupovalo jako u neopravitelné závady.
  • Výše uvedená záruční lhůta a doba vyřízení reklamace platí, jestliže jste konečný spotřebitel. Mohou být jiné, jestliže byl výrobek koupen na firmu.
  • Záruční doba se počítá od převzetí zboží, při reklamaci se konec záruční doby posune o dobu vyřizování reklamace.
  • Po vyřízení reklamace dostanete reklamační list s potvrzením o reklamaci a vyjádřením servisu.
  • Když se reklamace řeší výměnou spotřebiče za nový, začne běžet záruční doba znovu od začátku.
  • Na dárky, které jste ke zboží dostali zdarma, se nevztahují záruční lhůty ani reklamační podmínky. (Vztahují se na ně ustanovení občanského zákoníku o darovací smlouvě.)

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ VE 14DENNÍ LHŮTĚ

  • Jestliže jste uzavřeli kupní smlouvu po internetu, telefonicky nebo e-mailem (a jste konečný spotřebitel) máte nárok zboží vrátit do 14 dnů od jeho převzetí.
  • Vrátit zboží můžete tak, že ho do prodejny přinesete osobně, nebo pošlete.
  • V případě, že zboží posíláte, doporučujeme přiložit ke zboží dopis, ve kterém uvedete datum nákupu, číslo objednávky, vaše kontaktní údaje a číslo vašeho účtu pro vrácení peněz.
  • Kupní cenu pak dostanete zpátky na váš účet nejpozději do třiceti dnů.
  • Pokud je vrácené zboží poškozeno, nekompletní, nebo má obchod s vrácením zboží spojené další náklady, má obchod právo na peněžitou náhradu.

 

Reklamace náhradních dílů podléhajících odborné montáži

  • Náhradní díly do elektrických a plynových spotřebičů může instalovat / měnit pouze osoba se zákonným oprávněním k této činnosti. V případě montáže osobou bez patřičných oprávnění může být reklamace zamítnuta.
  • Při uplatnění reklamace, popř. vrácení ve 14. denní lhůtě poškozeného náhradního dílu můžete být vyzváni k doložení dokladu o odborné montáži popř. osvědčení o odborné způsobilosti.
Nahoru