Zpět do obchodu
 
 

Reklamace

Jestliže se stane, že zboží budete reklamovat, vynasnažíme se, aby všechno proběhlo rychle a bez problémů.

  • Reklamaci můžete uplatnit osobně v naší prodejně elektro KOVOSLUŽBA Praha v Praze 7, Dělnická 53.
  • Poslat můžete reklamované zboží na stejnou adresu:

KOVOSLUŽBA Praha

Dělnická 53

170 00 Praha 7 - Holešovice

  • Jestliže potřebujete reklamovat velký domácí spotřebič (ledničku, pračku, sporák a podobně), je nejlepší předem zavolat nebo napsat na náš servisní dispečink. (Telefonovat lze na naši asistenční linku 224 224 777, e-mailová adresa je servis@kovosluzba-praha.cz.) Domluvíme s vámi návštěvu našeho technika, který závadu posoudí na místě a navrhne další postup, nebo spotřebič rovnou opraví. Případně odkážeme na servisní středisko pro danou značku. U jednodušších problémů někdy k vyřešení stačí telefonická konzultace.
  • O průběhu reklamace se můžete informovat na telefonním čísle 283 101 831 nebo e-mailem reklamace@kovacek.cz.

 

OSOBNÍ REKLAMACE V PRODEJNĚ ELEKTRO

  • Při osobní reklamaci v naší prodejně elektro s sebou vedle reklamovaného spotřebiče prosím nezapomeňte přinést nákupní doklad (fakturu, paragon, případně vyplněný a orazítkovaný záruční list).
  • Náš pracovník s vámi vyplní reklamační protokol.
  • Závady domácích spotřebičů obvykle vyžadují posouzení odborným servisem, kam porouchaný spotřebič předáme.

 

REKLAMACE ZASLANÁ POŠTOU

  • K reklamovanému spotřebiči by měla být přiložena kopie nákupního dokladu (faktury, paragonu, vyplněného záručního listu).
  • U reklamovaného domácího spotřebiče by měl být také dopis, ve kterém popíšete závadu (stačí velmi stručně) a uvedete vaše kontaktní údaje (poštovní adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu).

 

NA CO MÁTE PRÁVO V SOUVISLOSTI S REKLAMACÍ

  • Podle zákona máte nárok na dvouletou záruční lhůtu.
  • Reklamace má být vyřízena do třiceti dnů. Když není, máte nárok na to, aby se dál postupovalo jako u neopravitelné závady.
  • Výše uvedená záruční lhůta a doba vyřízení reklamace platí, jestliže jste konečný spotřebitel. Mohou být jiné, jestliže byl výrobek koupen na firmu.
  • Záruční doba se počítá od převzetí zboží, při reklamaci se konec záruční doby posune o dobu vyřizování reklamace.
  • Po vyřízení reklamace dostanete reklamační list s potvrzením o reklamaci a vyjádřením servisu.
  • Když se reklamace řeší výměnou spotřebiče za nový, začne běžet záruční doba znovu od začátku.
  • Na dárky, které jste ke zboží dostali zdarma, se nevztahují záruční lhůty ani reklamační podmínky. (Vztahují se na ně ustanovení občanského zákoníku o darovací smlouvě.)

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ VE 14DENNÍ LHŮTĚ

  • Jestliže jste uzavřeli kupní smlouvu po internetu, telefonicky nebo e-mailem (a jste konečný spotřebitel) máte nárok zboží vrátit do 14 dnů od jeho převzetí.
  • Vrátit zboží můžete tak, že ho do prodejny přinesete osobně, nebo pošlete.
  • V případě, že zboží posíláte, doporučujeme přiložit ke zboží dopis, ve kterém uvedete datum nákupu, číslo objednávky, vaše kontaktní údaje a číslo vašeho účtu pro vrácení peněz.
  • Kupní cenu pak dostanete zpátky na váš účet nejpozději do třiceti dnů.
  • Pokud je vrácené zboží poškozeno, nekompletní, nebo má obchod s vrácením zboží spojené další náklady, má obchod právo na peněžitou náhradu.

 

Reklamace náhradních dílů podléhajících odborné montáži

  • Náhradní díly do elektrických a plynových spotřebičů může instalovat / měnit pouze osoba se zákonným oprávněním k této činnosti. V případě montáže osobou bez patřičných oprávnění může být reklamace zamítnuta.
  • Při uplatnění reklamace, popř. vrácení ve 14. denní lhůtě poškozeného náhradního dílu můžete být vyzváni k doložení dokladu o odborné montáži popř. osvědčení o odborné způsobilosti.
Nahoru
 
 

Nastavení cookies

Abyste na našich stránkách rychle našli to, co hledáte, ušetřili spoustu klikání a nezobrazovaly se vám reklamy na věci, které vás nezajímají, potřebujeme od Vás souhlas se zpracováním souborů cookies, tj. malých souborů, které se ukládají ve vašem prohlížeči. Podle cookies vás na našich stránkách poznáme a zobrazíme vám je tak, aby všechno fungovalo správně a dle vašich preferencí. Souhlas udělíte kliknutím na políčko „OK“.

Nastavení